logo

SO.WHAT

W poszukiwaniu tożsamości. Spójność marki i doświadczenia zakupowego na najwyższym poziomie.

Rok

2020

Zakres prac

  • rebranding
  • web design (UX/UX)
  • web development
  • art direction
  • photo & video production

Przegląd

Współpracę z Joanną Olszewską, założycielką marki SO.WHAT rozpoczęliśmy od zaprojektowania i wdrożenia nowego sklepu internetowego opartego o platformę SAS. W trakcie działań poczuliśmy, że marka potrzebuje pomocy w większym zakresie niż tylko zmiana doświadczenia zakupowego online. Brakowało składnika sprawiającego, że brand pozostaje w pamięci klienta na dłużej – tożsamości. Dostaliśmy od Joanny zielone światło, by przedstawić nasze propozycje.

ART DIRECTION & PRODUCTION

Jak opowiedzieć markę obrazem? Zdjęcia wizerunkowe, które się czuje.

Dziś obraz jest królem komunikacji. Jakościowe zdjęcia oraz materiały video utrzymane w stylistyce marki potrafią powiedzieć więcej niż zakładka „O nas”. Stworzyliśmy plan zdjęciowy, który zrealizowaliśmy w całości w naszym studio. Cztery tła, choć różne, dopełniały się wzajemnie. Oświetlenie ciągłe zagwarantowało możliwość zrealizowania produkcji zdjęciowej i wideo, a odpowiednio zdyfuzowane światło dało miękkie, plastyczne cieniowanie. Wybrana modelka oraz jej stylizacje również okazały się strzałem w dziesiątkę.

Zaproponowana przez nas delikatnie vintage’owa estetyka uwolniła drzemiący potencjał i nadała so.what nieistniejącą wcześniej tożsamość. Brand zyskał unikatowe, łatwo wyczuwalne DNA. W ubraniach, które wcześniej były po prostu jakościowym produktem, uwydatniła się sensualność oraz bezkompromisowość. W ten sposób wyszliśmy naprzeciw wyobrażeniom klientek, dając im pole do pełnej interpretacji brandu.

WEB DESIGN

Przejrzysta ścieżka zakupowa i prosta w obsłudze strona. Czy to nie piękne?

Zmieniające się trendy, kolekcje oraz sezony wymagają, by strona była przystępna w samodzielnej obsłudze. Stworzyliśmy przyjazną dla urządzeń mobilnych platformę modułową, którą można dostosować do aktualnych potrzeb w ramach obranej przez nas estetyki. Pierwszy widok to wizerunkowe wideo. Następnie do dyspozycji mamy slider z nowościami, prezentację konkretnego produktu oraz widok kategorii (np. swetrów) wraz z opcjami produktowymi w jej obrębie. Wyodrębniliśmy również postać założycielki marki jako cichej bohaterki, transparentnej, nieprzysłaniającej swoją osobą produktu – po to, by wzmocnić zaufanie odbiorców.

Na uwagę zasługuje UX sklepu. Droga użytkownika przez zakupy maksymalnie uproszczona i jasna, by zminimalizować ryzyko porzuconych koszyków.
Przejrzysty widok produktu zapewnia niezbędne informacje o produkcie oraz dostęp do galerii zdjęć, która przewija się niezależnie od opisu. Możemy wybrać konkretne zdjęcie i je powiększyć, by zobaczyć detale. Niżej wyświetlają się propozycje podobnych produktów, rekomendowanych do uzupełnienia stylizacji.

Małe studio pełne pomysłów i wielkich ambicji